ILLIEY AND ME(before the acne lived on my popopopoker face =,=)

ILLIEY AND ME(before the acne lived on my popopopoker face =,=)
the RATU KEBAYAn

the only me :)

the only me :)
:P

Friday, December 31, 2010

new year!

what should i say. hmmm...
GOOD BYE 2010,, WELCOME 2011
let bygones be bygone. let the time pass. let go all the things u hate n u love,
just let it go.
let it go.

ape wishlist tahun 2011 ni iye?
1) saya akan jadi fatin haniff yang kuat n tabah
2) saya kena pulun belajar,, dekan2.. :P
3)saya tidak mahu boros2.
4) saya lupakan anda. amin.
5) saya carik kawan banyak2
6)kehidupan ni x seindah yg kita impikan, kdg2 kita di atas, kdg2 di bawah, kdg2 kita penting, dan kdg2 kita dibuang begitu je, kdg2 kita berjaya, kdg2 kita gagal.. saya da rasa semua.. Allah mengetahui kesemuanya, i believe in qada' n qadar.
7) Allah menghapuskan apa jua yg dikehendakinya.
8) berusaha bersungguh semoga diberkati allah.
9) saya xkn jadi jahat, saya akan jadi lebih baik. xmau3 jht.
10) xmau3 jerawat lagi. hehe



sbnrnye i ade cerita nk story mory,, tp , i xjdk nk kluakn skrg... klo bnde ni xhenti2 saketkn aty i, so, i akn cerita, dr a smpai z beb.. xkn tertinggal 1 pon.. insyaallah...
:)
ada owg xsuke saya senyum,, sbb dia suke maki2 ..
jauhkn owg itu dr saya, n sahabat2 saya. amin

No comments:

Post a Comment