ILLIEY AND ME(before the acne lived on my popopopoker face =,=)

ILLIEY AND ME(before the acne lived on my popopopoker face =,=)
the RATU KEBAYAn

the only me :)

the only me :)
:P

Thursday, December 2, 2010

WAN MALIK JAHAT !!!!!!!

entry yg mengancam x?
amacam wan malik,, okie x???
I WROTE THIS SPECIAL TO YOU..
entry nni tntg ko la~!! CheWAh!!!!!!! hahaha :P

ini budak x jht pon... saje je bikin chaOs kt cni.. xde hal kn? hehe
wan malik,
disebabkn ko ABANG kn,, so aq x sampai aty nk buat ape yg aq ckp kt ko,, nk maki2, cARUT2 kt ko... hehehehehheheeh......
yes, i am the owner of diz beloG, but i m only the paSsIve writer,
not so often to write2, type2, bizi la wit my life(konon.. tido je byk, haha)..
by the way.. to be honest..

wan malik ni xbg aq maki2 dia,, so
i promote him la,, amacam wan malik??
okie???
heheheheheeh


this man (in diz picture)
inilah wan malik (IZRULIZWAN)...
ini budak ma, suda buka belog saya,,, cite2 balek dpn saya..tp xpe,,
saya mempeymeskan anda..
ahahhaha
p/s: jgn mrh ye wan malik,, aq gurau2 je.. :P

No comments:

Post a Comment