ILLIEY AND ME(before the acne lived on my popopopoker face =,=)

ILLIEY AND ME(before the acne lived on my popopopoker face =,=)
the RATU KEBAYAn

the only me :)

the only me :)
:P

Saturday, January 7, 2012

KALAU 1 HARI,

Kalau 1 hari kau menangis,bagitahu aku,aku x janji nak buat kau 


tersenyum,tapi aku boleh menangis bersama kau :')



Kalau 1 hari kau ada masalah,kau bgtahu aku,aku x janji nak bagi 



penyelesaian,tapi kau boleh kongsi dengan ...aku :')


Kalau 1 hari kau nak pergi berjalan,bagitahu aku,aku x janji nak halang kau



 tapi,aku boleh teman kau :')


Ka...lau 1 hari kau perlukan seseorang untuk mendengar cerite kau,aku janji 



aku akan ada untuk kau :')



Tapi kalau 1 hari kau perlukan aku,dan aku tiada,mungkin kerana Allah lebih 



memerlukan aku :')

No comments:

Post a Comment