ILLIEY AND ME(before the acne lived on my popopopoker face =,=)

ILLIEY AND ME(before the acne lived on my popopopoker face =,=)
the RATU KEBAYAn

the only me :)

the only me :)
:P

Thursday, May 5, 2011

second sem of second year :)

bismillahirrahmanirrahim.

alhamdulillah, saya masih bernyawa hingga ke hari ini.

 there's a lot of things happen through this 2011 till this day.
I am growing into a big big girl now, n still i need some attention as i am not fully mature enough to choose the right path on my own life, huh ( @_@)

too much things to share to all of you suddenly stuck me as i even don't know where to start about. haha, stupid...

okie2, kite mulakan dgn awal2 sem ye,, saya jadik exco akademic, hahahaha, sengal,,sangat kelakar bit thats the truth, i need to make sure that i will get a better results than before. :(

maka, bermulalah hidup yang penuh sibuk n kekacauan perasaan apabila terpaksa belajar meng"handle" program, bkn senang beb, payah nye la hai.. aduiyai, haha...
kemudian , saya masuk sukan untuk wakil ppk bahan, maen lari2 macam biasa, game 4x100 gantikan kak aida, tp kalah,,,,, maen 400 meter individual final kalah pulak, hahahadoi..
acara favourite 4x400 pon kalah, malang gile kn, malang bebebebetol, :( super sad.. huk8
 AKAN TETAPI, saya jadik reserved for netball  team, dpt emas kowt, so dpt la habuan jersey sehelai, jersey siam pon siam la, redha,janji dpt,haha

cume satu je yang dikesalkan, i still cant manage my behaviour,. saya seorang yang panas baran dan cepat marah, dan sy xdpt nk halang, or controls my anger, sangat2 .. bile kening ni da berkerut,, xselamat la, mesti keluar api, that is one thing that i regret at all. (da slalu buat ujian personaliti, mmg akan dpt jawapannye dr kategori api,, :) )

No comments:

Post a Comment